en j***a lista

1. Tre namn jag lyssnar till:
claudia, clåd,claudita

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
god lyssnare

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
att jag är väldigt självkritisk

4. Detta är jag rädd för:
att inte ha uppnått nånting med mitt liv

5. Tre saker jag vill ha varje dag
kaffe,mat,cigaretter

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
äta,skita,lyssna på musik


7.Detta tycker jag om att göra:
lyssna på musik,umgås,festa,fika

8. Detta vill jag göra just nu:
fixa min laptop

9. Bästa känslan:
vara jävligt nöjd med sig själv,bli älskad,skratta

10. Värsta känslan:
hamna i en ond cirkel,depp

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
rolig,intelligent,omtänksam,passion,äventyrlig

12. Är jag uttråkad just nu?
yeah

13. Jag vill gifta mig?

spelar ingen roll

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
resa,rymma ifrån etuna

15. Min käraste ägodel:
datorn <3

16. Något jag vill ha i present:
en resa,pengar

17. Detta har jag på mig just nu:
hm cardigan,bad brains t-shirt ,mysbrallor,strumpor inga trosor

18. Favoritkläder:
mina svarta kläder, läderjacka

19. Favoritdjur:
bäver

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
kärlek

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
nope

91. Har du ringt något betalnummer?:
ne

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
nja just nu känns det bara lite obehagligt med såna relationer

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
evelina


94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
ja jag hade mkt hår när jag föddes


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
det vill du inte veta

96. Vad har du i din väska?:
massa skräp+läxor+kondomer+pennor

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
lyssnar på musik o kedjeröker

98. Vad är du tacksam för idag?:
att jag orkade plugga matte och samhällskunskap

99. Var hittade du den här listan?:
nå random dude



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback