?

kaffe och mörkchoklad <3 its like a party in my mouth!

jag vet inte vad är med mig men jag har de senaste dagarna funderat på att plugga vidare direkt efter studenten. satt häromdagen och pratade med farsan för och nackdelarna med att börja högskolan och ja vi kom fram till att det är nog bäst så. skulle jag nu plugga vidare så är uppsala den mest tänkbara staden för mig. ett för att de har freds och konflikt programmet och för det andra så ska min syster plugga på uppsala unversitet dessutom är staden ganska stor,ligger ganska nära eskilstuna och stockholm och är sveriges äldsta studentstad, perfekt.


vacker universitet, uppsalas entréhall





Kommentarer
Postat av: amanda

först tänkte jag också skita i å plugga vidare, men nu har jag fan funderat lite, så jag har också kommit på att jag nog åtminstone ska söka iaf :D

Postat av: claudia

ja det skadar ju inte att söka :) sen får man väl se efter sommaren om man fortfarande är pepp. du ville bli svenska lärare? :)

2009-04-01 @ 18:09:16
URL: http://fimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback