multinationella mördare


min mage känns en aning större så jag ska börja träna sådär duktigt som jag gjorde förut,två timmars promenad i skogen banne mig. en annan nyheter är att jag är numera en krullhårig tjej och jag har börjat vänja mig vid det namnet,KRULLIS. vet fortfarande inte om jag ska behålla permanentet det värsta är att jag ändå har pungat ut 400 kr!!!

jag har haft konstiga drömmar nu på sistonde vill inte analysera drömmarna allt för mycket men jag borde verkligen gå vidare med mitt liv vid det här laget. hur länge har det gått två-tre månader? kan väl också förklara här att jag är sexuellt frustrerad, haft 1 sexdröm den här månaden och min pltösliga attraktion till sportkillar är nog också ett svar på denna frustration.det allt jag vill säga.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback