desperata åtgärder

skaffade ett konto på mötesplatsen hahaha nu dör jag. det är en sån dejtingsida för singlar. ehm ska lägga av nu. inte fan kommer jag hitta nån på en dejtingssida men det är väl bara kul att kika lite antar jag.finns konstigt nog en del god bitar på den här sidan haha bara en liten rekommendation för er ;)

blö vad är grejen med jakt/fiske intresserade snubbar och mysiga hemmakvällar.

"Jag tycker om att vara social och vill bekanta mig med alla människor.
Jag är öppen för alla dissuktioner. Ärlighet är något som väger mycket för mig.
Dessutom så älskar jag att vara spontan, jag tar dagarna som de kommer
och jag utnyttjar vare chans till att döda de tråkiga timmarna och jag älskar historia!
"


skrev fel på diskussioner annars verkar han bra dessutom gillar han historia och vin  hahaha okej nu ska jag lägga av.konstigt nog så gick jag på samma historia C kurs som honom i trean.

Kommentarer
Postat av: Jenny

what? who is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback