snodde listan från jenny

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? en av huvudaktörerna är israel som hjälpte usa att penetrera det svarta afrika och även gav stöd åt folkmordet i guatemala

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? hörlurar

3. Vad var det senaste du såg på tv? "generation fett" skitprogram by the way

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 02.20

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? the strokes-someday

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? klockan var nio och jag promenerade hem med maria

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? inne på facebook

8. Vad har du på dig? min röda american footboll tröja och svarta leggings

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? nooo

10. När skrattade du senast? hm för 6 timmar sedan när jag fika med syrran och robin

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? liten kollage typ på olika bilder som jag har klippt från olika musiktidningar samt politisk propaganda.

12. Har du sett något konstigt på sistone? kommer inte på något

13. Vad tycker du om den här utmaningen? den är svååår

14. Vilken var den senaste film du såg? bruno filmen!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? en semesterlägenhet i new york,köpa resor och massa fina kläder.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:  kommer inte på något.

17. Tycker du om att dansa? yes det är kul!

18. George Bush? sen när har jag tyckt om amerikansk politik?

29-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Molgan, Moa och Saga!

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? ja om jag hade mod så att säga. gärna london eller chile.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback