alla punkare e horor?

hur kommer det sig att någon som har varit crustare plötsligt går över till den andra sidan och blir nazist. har väldigt svårt att förstå detta. vad tänker du på? betydde inte texterna någonting för dig? eller var det bara jävligt coolt att vara crustare under den perioden.

det värsta var ju när jag träffade en punkare. han var intresserad av mig och jag i honom men det blev aldrig något mellan oss, inget officielt ialf.ett år senare får jag reda på att han blivit nazist. en riktigt sån där skinhead nazist som hatar kommunister och blattar. kul va.förvirrade punkare är det värsta som finns.


och varför i helvete bloggar jag när jag har kafka analysen att skriva klart.

Kommentarer
Postat av: Jenny

för att vi gör vad som helst för att undvika kafka, jag tog en bild på mitt skrivbord på laptopen istället för att röra kafka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback