dataspråk: en noob på kärlek!

det blev jävligt mycket snack om kärlek ikväll.efter att ha försökt kommat in på nybro men misslyckats brutalt på grund av Mr vaktjävel som påstod att jag var för full hepp hepp så stack vi istället till java och spelade biljard.det blev i alla fall mycket snack om relationer,kärlek och sex. vi kom fram till ingenting som vanligt men det var kul att höra allas åsikter och livssyn på äktenskap och rent allmänt om kärlek.

mitt försök att kontakta en schysst dude via bdb, ni vet kurt cobain killen, piraten ja det var ganska fail...såg att han var inne på min sida men hade inte svarat på min inlägg...äääh mitt dåliga försök är ändå försvarsbart jag känner inte snubben så hur ska jag annars ta kontakt..fattar inte bara varför han log mot mig två gånger är han störd? är det flört eller hånler han? haha.

det är praktiskt taget omöjligt att hitta en schysst dude i eskilstuna. det är ingen som faller mig i smaken och är det ändå killar som verkar intressanta så tittar såklart inte dem åt mitt håll kan jag säga eller så är dem upptagna.


hopplösheten växer.

 min ideella partner ska ha humor notera rolig själv också (han ska förstå mina vulgära rasistiska skämt om blattar o svennar, skratta åt mina självkritiska skämt om mig själv och min vikt han ska självklart skratta åt sexskämtar alltså) snäll (nehe vill inte ha en dum kille som slår mig wow) intelligent (han ska kunna föra en saklig konversation om allt, politik,musik,religion,sex osv) romantisk osv.

finns säkert flera egenskaper som jag söker men det här är dem viktigaste. alltså ska de inte vara korkade eller pretentiösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback