digital versicolor

imorgon har jag tid hos min beteendevetare och fika med jenny samt jogging på kvällen med maria.har i princip haft två ganska händelösa dagar. skönt att planera lite under veckan o så.

en annan nyheter är att har sökt jobb som receptionist på stockholms stadsteater. stort framsteg med tanken på att jag nästan aldrig söker jobb. annan bra info är att röyksopp nya skiva är helt fantastisk. arvika festivalen har helt klart de bästa bokningarna. mars volta, depeche mode,röyksopp,fever ray,eagles of death metal och bob hund behöver jag rabbla upp flera? en sak som suger är att jag inte har pengar på mobilen vill ju smsa sten.







Kommentarer
Postat av: Daniel

Sten hälsar att han tycker det är trist att han inte fått några mess men att han även förstår att det är noll kronor på kontot.han tänker ändå fortsätta messa.Han hälsar oxå atthan är samma gamla vanliga sten.

Det var allt från sten denna gång.

2009-06-17 @ 21:50:00
Postat av: Anonym

hehe vi får snacka imorgon på telefon :)

2009-06-18 @ 03:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback