Oh my god, you guys. We actually made it! Yeah. We graduated high school. How... totally... amazing.

ganska patetiskt att leta efter bilder på sitt ex men aj så stilig han var på studenten. lika patetiskt som att skapa fake kontons för att spionera på folk haha.

har fortfarande inte fattat att min tid som gymnasieelev är över. inga mer jobbiga lektion med bizzarri och all dötid som vi spenderade på cafeet är över. idag döda jag min rastlöshet genom att träffa jenny och fika en stund. man kanske skulle ta och skaffa ett jobb? nu har jag i alla fall en bra ursäkt att skita i att sommarjobba. KRISEN mina vänner krisen allt skyller vi på krisen. jag har en form av kris själv och den tänker jag radera genom att gå till en beteendevetare. 





Enid: I think only stupid people have good relationships.
Seymour: That's the spirit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback