nu är det väll revolution på gång?

har suttit i ungefär tre timmar och pluggat matte have mercy! och ändå är jag inte nöjd. vore det inte för att jag har två mattesnillar i min familj så skulle jag förmodlingen kugga matte b.

det är måndag och jag snöar mig redan in på helgens bravader. jag och jenny  kom fram till att helgen ska se ut som följande

"big bang theory" marathon på kvällen med tacos och dricka på fredag.

utgång på lördag för att fira evelinas 19-årsdag. jag vill dansa  till ren och skär dans musik tack ingen pretto tjavs.


Nu är det väl revolution på gång?
jag tycker att väntan börjar bli lång

Bakfickan är tömd på ess
nykter i en vecka oändlig sträcka
Jag kan allting om tristess
jag går upp i morgon, jag väntar till dess




Kommentarer
Postat av: Jenny

matte suger, bizzari suger också! fan, vill ha helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback