studentklänning


funderar på att köpa en ny studentklänning.den som jag köpte dög men den sitter fortfarande en aning tajt på mig speciellt vid höfterna. det är en månad kvar och jag har inte orkat tränat. efter skolan vill jag bara gå hemoch slappa och när jag väl har tid så vill jag  umgås med folk och inte stå där och svettas med andra tanter på friskis. ibland har jag en sådan lust att skita i hela traditionella vita klänning och komma dit med nå klänning som jag har köpt på monki och en stilig svart kavaj, känner mig bekvämast så.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker du ska strunta i den vita om du inte vill ha den. du kommer vara snyggast i det du känner dig bekväm i :) isa ska ha en blåröd klänning vet jag. så det är inte alla som har vitt.

Postat av: Jenny

angie kör ju på lila, och du verkar inte alls gilla gina tricot klänningen, kör på något annat då. Vill du fortfarande ha gråa hm klänningen?

2009-05-07 @ 20:04:19
URL: http://yeu.blogg.se/
Postat av: claudia

jag håller med er, ska nog skita i min klänning som jag har nu. ska gå dit med pyjamas! :D

2009-05-07 @ 23:59:36
Postat av: amanda

strunta i vitt! jag kör på beige/grå från whyred istället för jag ser ut som the grudge i vitt.... :(

2009-05-09 @ 16:48:03
URL: http://outbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback