100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:

claudia,claudita,clåd

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

hm kanske min förmåga att analysera o dra logiska slutsatser, vill gärna tro att jag är rolig :) haha

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

negativ, känslig

4. Detta är jag rädd för:

ensamhet, bli handikappad

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

kaffe,cigaretter,vänner

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

äta skaldjur, hålla i spindlar, hoppa fallskärm

7. Detta tycker jag om att göra:

festa,fika,resa, festivaler,lyssna på musik etc

8. Detta vill jag göra just nu:

klä på mig och gå ut

9. Bästa känslan:

harmoni, lycka

10. Värsta känslan:

ångest,tvångstankar

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

intelligens,humor,romantisk ,äventyrlig etc

12. Är jag kär just nu?

si

13. Jag vill gifta mig…

nej jag tror inte på äktenskap, skulle mest gifta mig för brudklänningen haha

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

resa,leva livet, gå på flera konserter

15. Min käraste ägodel:

mobilen och datorn kanske haha

16. Något jag vill ha i present:

nya högtalare, lp-spelare,lolita skor,en resa till paris, the smiths t-shirt etc

17. Detta har jag på mig just nu:

rutigskjorta, leggings,tofflor

18. Favoritkläder:

blus,min guldiga halsband, aa leggings

19. Favoritdjur:

hundar,sengångare

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

elektronisk, punk,rock,folkmusik

21. Favoritlåtar just nu:

crystal-new order

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

roligaste historia,samhällskunskap,bild,musik.tråkigaste:matte,naturkunskap,idrott,datakunskap

23. Stjärntecken:

vattenmannen

24. En bok jag älskar:

"att förstå makten" noam chomsky

25. En film jag älskar:

ghost world

26. Tv-program jag gillar:

big bang theory

27. Favoritdoft:

victoria beckham

28. Detta äter jag gärna:

kebab,italiensk,kinamat, kryddig mat

29. Dricker helst:

kaffe,vatten

30. Favoritgodis:

hm choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

new york

32. Färg på mina ögon:

bruna

33. Min längd:

161-162 typ

34. Jag tror på:

mig själv, på gud

35. Jag spelar:

mig själv

36. Person jag beundrar:

noam chomsky,victor jara,frida kahlo

37. Så här bor jag:

bostadsrätt utanför stan i lilla finland

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

haha en kanske

39. Det här tänder mig:

gröna ögon, breda läppar, fint ansikte,frisyren

40. Det här gör mig avtänd:

fördomar, ohygienisk, tråkig, dum

41. Favoritfärg:

svart

42. Favoritcitat:

kommer inte på nått

43. En hemlighet jag vet:

 

44. Bästa present jag fått:

min laptop

45. Senast köpta skiva:

david bowie-hunky dory och grease soundtrack

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina läppar,hår och rumpa

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

min mage,lår o bröst

48. Udda förmåga/egenskap:

haha det är hemligt ;)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en sengångare

50. Vad lyssnar du på just nu?

lyssnar på ramones

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

ingenting, typ vaknat o druckit massa kaffe.ikväll ska jag förferra och ut på krogen.

52. Var är dina föräldrar födda?

min pappa är född i valparaiso, min mamma är född i colla (en liten by utanför rancagua)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

google chrome

54. Vilken är din favoritrestaurang?

haha phoenix, bästa kebaben <3

55. När badade du i en pool senast?

hm det var aslängesen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

nej tack o lov, avskyr teater tråkigt o flummigt haha

57. Hur många barn vill du ha?

inga just nu, högst två i framtiden

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

powermetal och black metal är så jävla töntigt

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

jo ska nog rösta vänster

60. Vad har du för TV-kanaler?

hm vanliga kanalerna, spanska kanaler och barnkanaler

61. Har du åkt moped någon gång?

nej!

62. Har du busringt någon gång?

ja det är klart

63. Har du fått felparkeringsböter?

nope

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

haha nej aldrig

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

chile

66. Har du en egen trädgård?

nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

family guy, drawn together

68. Kan du alla orden i nationalsången?

nej

69. Badkar eller duschkabin?

badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

bruno! så jävla rolig

71. Favoritpizza?

kebabpizza,salamipizza

72. Chips eller popcorn?

chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

röd och mörk lila

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

apelsin!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

åt med angelica,jenny och mauri. vi åt pommes med kebabsås

78. Favoritchoklad?

marabou,fazer

79. När röstade du senast?

i somras, europavalet

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

hm aldrig tror jag

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

nej har aldrig tävlat i nått

82. Är du bra på matlagning?

jo hyfsat bra

83. Klarar du att tanka själv?

nej

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

haha nej

85. Pepsi eller Coca Cola?

cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

jepp

87. Vad var det senaste du handlade?

körsbärsvin

88. Har du kräkts offentligt?

haha ja tyvärr, pinsamt

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

sanna kärleken?

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

hahaha nej

91. Har du ringt något betalnummer?

jo

92. Kan man vara vän med sitt ex?

inte jag ialf

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

evelina

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

japp jag var en hårig bebis

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

standard

96. Vad har du i din väska?

allt möjligt,plånbok,smink, skit

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

lyssnar på massa musik och röker

98. Vad är du tacksam för idag?

klarat av gymnasiet, förhoppningsvis blivit klokare

99. Var hittade du den här listan?

nån blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

hm jenny,mauri och maria :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback