a kiss with a fist is better than none

kommer flytta hemifrån om tusen år så jag börjar redan planera min inredning.jag väljer soffa efter en rimlig budget.

en  begagnad soffa vore fräsigt. det ger rummet karaktär.den här kostar 3000 kr.den ser ut att ha en kissfläck i högersidan av soffan.



eller välja en ikea soffa som har en mer minimalistisk approach.kostar 1600 kr

en chesterfield. en maffig jävla soffa. ser ganska ståtlig ut.en sån soffa som en maffia boss skulle äga.


ska skriva lite mer om min flytt en annan dag. då blir det köksmöbler.

Kommentarer
Postat av: daniel

De två översta var snygga,den tredje fick mig att tänka på cognac,ser ut som en riktigt supa soffa :)

det e bra o planera,kanske inte blir så dyrt då..

2009-10-01 @ 14:55:37
Postat av: claudia

haha vadå en sån soffa som en vinkännare skulle äga?

jo precis :)

Postat av: daniel

Tja jo det skulle väl passa till en sån.Mysigt att glida ner i och bara bli vin full :)

2009-10-02 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback