du liknar en ful tjej på tv.



när jag stod i rökrutan igår kväll så började jag snacka med en trevlig tjej.


fulltjej-du liknar en känd! men vem kan det vara?!

jag-du menar ugly betty?

fulltjej-jaaaaaaaa hooon du liknar henne hihi

jag-jo jag har fått höra det ett par gånger

fulltjej- ja men hon är ju jättesöt. du är jättesöt hihii

jag-hehe tack



ska jag ta det som en komplemang? iofs är hon söt men jag blir faktiskt lite förolämpad ändå. fula claudia.i så fall borde dem säga att jag liknar skådespelarskan America Ferrera som spelat betty. bajs på dem. '

överlag så var utgången igår kul. vi sjöng karaoke, spelade guitarhero, smygtittade på fotbollen mellan sverige och danmark och snackade skit. jag blev redig full men vinet var apäcklig. var nån billig italiensk vin som smakade vinäger. eftersom mauri är nyinflyttad så köpte vi en fin taklampa som han behövde. grattis på födelsedagen mauri!




Kommentarer
Postat av: Jenny

hon är söt = du är söt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback