festen

igår var ganska kul faktiskt, fanns väl 15 pers  och dem flesta kände jag inte. de var sisådär 17-18 år och gick IB. det som förvånade mig mest var att det var bara tre pers som drack "starka grejer" resten drack folköl och tiggde starköl från min vän. vi körde också sanning eller konka vilket kändes väldigt högstadiet. en snubbe som jag först spanade in visade sig var en riktig mongo när han tyckte att jag ställde för "extrema frågor" jaja jag får inte ställa taskiga frågor till min vän men du får fråga sjuka grejer som "har din pappa nånsin utnyttjat dig" snacka om jävla dubbelmoral, ja tuffing du får öppna käften men inte jag som är tjej. i början var han ganska charmig kille men jag hatar verkligen  snubbar som tar så mycket plats och tycker att hans EGNA roliga historier är så jäkla coola." höhöhöö oooh lyssna nu kommer den tuffa kille berätta om sina vilda sexhistorier nu ska alla hålla käften och lyssna hihii",. usch blir trött på sånt men annars var kul.blev ganska slirig men ångrade att jag inte köpte flera öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback