tandläkaren

hela tandläkarundersökningen var lite märklig men inte så läskigt som jag hade trott!. min tandläkare var tydlingen från chile och hade nyss flyttat till eskilstuna efter ha bott i spanien i flera år. vi började prata spanska vilket kändes lite märkligt att göra med sin tandläkare. det roligare var under själva undersökningen då började han sjunga på spanska medans jag satt där med vidöppen käft. dessutom tilltalade han sjuksköterskan för preciosa, vilket betyder älskling på spanska. tyckte att det var ganska opassande att kalla sin kvinnlig kollega för älskling men han är som sagt från latinamerika där tycker man att det är helt okej. ja hela undersökningen var lite märklig men inte så läskigt som jag hade trott!
under veckan ska jag teckna på en försäkring som täcker mina tandläkarkostnader. väldigt moget av mig att skriva på ett kontrakt, vuxenpoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback