we like to use gaffa tape but we dont play guitars

sylvia brukar ha dj's under veckan . jag har vart jävligt sugen på att själv stå där och spela. så nu vill jag be jenny att följa med mig till sylvia och fråga chefen om jag kan spela där nån kväll.det vore så bäst. det här måste jag verkligen göra. ett steg närmare till en självsäkrare claudia. om jag inte gör det under veckan så får jenny slå mig på käften.

jag har redan skapat en playlist. den ska vara chill lite som bakgrundsmusik.tanken är ju att folk ska kunna fika i lugn och ro också. allt från salsa till punk-rock

perez prado-que le pasa a lupita
celia cruz-mi caso
the smiths- theres a light that never goes out
hep stars-sunny girl
the knife- we share our mothers health
röyksopp-poor leno
ramones-kkk took my baby away
the specials-ghost town
bob hund-helgen v. 48
mew-special
fever ray-seven
manu chao-merry blues
the yardbirds- for your love
david bowie- life on mars?
the mars volta- with twilight as my guide
crystal castle- vanished
MC5-the american ruse
queen-another one bites the dust
the clash-jimmy jazz
tiger army-outlaw hearts
the cramps-human fly
the beach boys-surfin U.S.A
simon and garfunkel- mrs robinson
the trashman- king of the surf
gg allin-carmelita




etc etc!!!

lite lugnare punk-rock får ni nästan tipsa mig om. kommer inte på nått som är chill haha.kanske köra lite powerviolance som hellnation och fuck on the beach!!!!

min spotify playlist



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tackar aldrig nej till chansen att få slå dig på käften XD

Postat av: claudia

haha biiitch

2009-10-31 @ 14:20:41
URL: http://fimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback