det här är kul

Dagens humör: ganska bra faktiskt
Dagens borde: borde ha städat mitt äckliga rum
Dagens frisyr: rakt, plattat håret idag.
Dagens klädsel: leggings,stickad tröja,kavaj,halsduk och mina kilklackar
Dagens planer: hehe dagen är slut, borde sova.
Dagens vill ha: pengar
Dagens längtan: lite kärlek
Dagens beroende: kaffe o cigaretter som vanligt.
Dagens tråkigaste: vakna tidigt. med tidigt då menar jag kl 12 på eftermiddan
Dagens person/-er: mamma kanske. gick på stan med mamsen
Dagens irritation: min pappa o lillebror
Dagens händelse: köpte en pincett, välbehövlig har varit utan pincett i flera veckor. så ögonbrynen är ganska buschy
Dagens låt: simon and garfunkel-mrs robinson
Dagens vän: har inte träffat nån polare.
Dagens onyttiga: har druckit en massa kaffe.
Dagens dryck: kaffe
Dagens middag: varma mackor och te
Dagens bästa: vagabond skor för år 2010.platåskor i svart, me love.
Dagens sämsta: har inte fått svar från studera.nu, sega typer!
Dagens babe: jesus luz, madonnas nya sugar.het model från brazilien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback