nostalgisk flashback <3


Snön ligger vit över stan
när jag går över den gröna bron
Det är trettondagsafton
klockan är nio å tjugofem
allt är stilla allt är tyst
och jag är på väg hem

Ge mej nåd, ge mej nåd
Det känns så taskigt när det blir så här

TATUERADE TÅRAR, TATUERADE TÅRAR

Med tunga steg släpar jag mej fram
utan hunger utan törst
jag får inte ens kicks
on guitarlicks
Långa dagar, långa nätter
Försöker alla dessa trick

Ge mej nåd, ge mej nåd
Det känns så taskigt när det blir så här

TATUERADE TÅRAR, TATUERADE TÅRAR

Står och väntar på trean
nere vid Karl-Johans kyrka
Det är tomt, tyst och kallt
väntar på känslan av styrka
Då känner jag att pulsen börjar slå
Vaknar till liv
Måste sluta vara negativ
För jag vill vara kreativ

Ge mej nåd, ge mej nåd
Det känns så taskigt när det blir så här

TATUERADE TÅRAR, TATUERADE TÅRAR

-attentat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback