ny start


jag bloggar inte så ofta numera. tiden har stod stilla efter sommarlovet men ändå kan jag inte klaga att det inte har hänt nått. krogen hit o dit,rastlöshet, jag träffar tillfälliga killar på krogen,beslutsångest,fikar och shoppar så ser mitt liv ut.

på måndag ska af tanten hjälpa mig med mitt cv, det tycker jag är ganska bra för att ärligt talat så är jag inte nöjd med den. så jag hoppas att denna tanten faktiskt duger till något bra! fick ett plötsligt sug efter högskolan, ny start,kunskap osv. tänk dig jag har alla möjligheter att lära mig vad som helst och jag kan forma den själv. på måndag ska jag o anna dra till folkhögskolan och fråga om vi kan börja konstlinjen på vårterminen. hoppas det!

förresten vm kval i fotboll.

chile-venezuela-1-1, nästa gång ska vi vinna matchen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback