ORADERA BILDER

var tvungen att radera massa bilder för att min dator var så otrolig seg men dem här bilderna behöll jag.
killar jag tycker ni ska börja bära kjolar
gillar kollage formade bilder. så dadaistisk
japansk mode är bäst så det så :)
det här skulle jag vilja göra på fyllan. bada med ens bästa vänner och ta en smoke.
det här var mest roligt. har ingenting emot veganer likzom
den här verken väcker känslor. självhat känslan av att vilja försvinna.
så här vill jag se ut när blir stor. så jävla sharp!
har alltid älskat "new romantic"  sminkningen,kläderna ja hela köret
fotografen paolo roversi= kung
jag älskar film stillbilder. bilderna blir oftast så levande.
andy warhol med en naken man coolish
det här säger ju det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback