året

Årets läsning: "hollywood" av bukowski

Årets drycker: kaffe och rödvin

Årets musik: MGMT, fever ray, mars volta!

Årets tv-program: big bang theory o seinfeld

Årets plats: london

Årets band: fever ray

Årets låt: concrete walls

Årets film: bruno filmen

Årets kändis: lady gaga o michael jackson

Årets resor: london

Årets liveuppträdande: fever ray, morrissey,franz ferdinand, röyksopp, basement jaxx

Årets julklapp: pengar

Årets citat: "vill inte vara respektlös men det liggger en svartrockare och sover i köket" aka jag haha

Årets mest otippade: mauri flyttar hemifrån samt en annan grej som jag inte kan skriva här mohaha

Årets braiga: sommaren

Årets datum: studenten kommer inte ihåg när vi slutade äsch
Årets framgång: lol kom in på kulturentrepenör i uppsala universitet och studenten såklart hehe.

Årets misstag: ni vet redan ;) trean i gymnasiet

Årets värsta: ångest ångest, vara arbetslös

Årets bästa: sommaren ffs studenten london way out west
Årets bästa köp: vete fan min laptop

Årets sämsta köp: cigaretter
Årets kärlek: hemligt!

Årets mest hatade: mig själv! en jävla brud jag jobbade med i hultan fyfan.arbetskamraten från helvete! villle nästan gråta av frustration haha.

Årets födelsedag: mig själv ;)

Årets klädstil: leggings, svart kläder,mc jacka

Årets saknad: min syster

Årets läxa: drick inte vodka på festival. lyssna alltid på din magkänsla!!!!

Årets pinsammaste: när jag fick sova i röda korset tältet i hultsfred :/

Årets förändring:att gymnasietiden är över, arbetslösheten, massa party
Årets upplevelse: london

Årets ord: helvete, fan, fitta, omg

Årets speciella: londonresan,studenten

Årets fest: studenten! lätt bästa kvällen

Årets fylla: hultsfred incidenten noo more :/

Årets bästa ragg: haha snubben från synthkvällen på raw baha

Årets sämsta ragg: tror ni vet redan!  haha börjar på E

Årets nya bekantskap: lenita hon är cooool

Årets förvandling: hm ingen aning.2009 var jag väldigt lat i skolan.

Årets jobb: hehe hultsfreds jobbet

Årets elakaste: alliansen

Planer för kommande år: plugga i uppsala och hultsfred, åka på power meet nån som vill hänga med mig? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback