hej hej



  • fredag kebab,öl och bowling (låter så jävla white trash haha)
  • lördag:ingenting (egentligen vill jag gå på 80-talskvällen på raw,mumsig kille ska gå på den vet jag)
  • söndag åker jag iväg
av ren nyfikenhet så gick jag med "kulturentrepenörs programmet" gruppen på facebook.ville se vilka jag kan tänkas stöta på nångång i skolan. såg inga bilder på bakåtslickade snubbar dock såg dem helt normala ut. att hitta nya vänner är otroligt viktigt för mig som lider av sällskapssjuka. har förresten letat lägenhet som en galning men på dem flesta bostadsköer så är det upp till 200 pers som söker samma lägenhet. JÄVLA BANANA usch jag och min syster får helt enkelt samarbeta så gott vi kan i den lilla studentrummet ute i flogsta(kommer att lukta fot och svett yummy) wish me luck betch.

min fot är fortfarande sjuk för er som bryr sig. nån får hålla mig så jag inte halkar igen (tant varning LOL )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback