lite tankar




när jag ser tillbaka på när jag var 15 år så är det med en gnutta romanticism som jag återberättar mina tonårsdar. läste mycket politisk litteratur tyckte inte om kommerciell musik (bara punk) gömde mig oftast i feministisk intellektualism för att trösta mig från dvs problem med män.klädde mig endast i jeans o t-shirt. högklackade var ingen tal om för att det är bara äcklig fåfänga och kvinnoförtryck. det var en arg tid men samtidigt en tid då jag sket i allt.det var under min arga tid då jag var som mest intellektuell befriad från majoritetssamhället och det är jag tacksam för.

det är otroligt hur en person kan uppta alla mina tankegångaran när det finns så mycket annat att uppnå och uppleva. jag är väl ingen självständig individ trots allt. min konstanta jakt för eufori får stanna i eskilstuna för i uppsala vil jag bara dränka mig i kurslitteratur och sluta tänka på banaliteter.2010 är början på ett nytt liv.

P.S flyttar den 13 januari alltså nästa vecka på onsdag.

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback