juli

det var underlig känsla att bli salongsberusad helt själv i min lägenhet.  var inte alls min intention att bli full efter tre glas vin men jag kan erkänna att var jävligt nice att få känna smaken av vindruvor. lite skämmigt var det att gå raka vägen hem till min pappa och låtsas som att jag var spiknykter men som tur var så var ingen hemma hehe. kanske början på alkoholism? i dunno. har oxå funderat på att sluta röka. det är sjukt hur mycket jag röker när jag festar.typ en hel ciggpaket. till vardags så räcker ett ciggpaket två dagar. känns inte helt okej dessutom har jag börjar få lite rökhosta. rätt vidrigt alltså *host* *host*
imorgon ska jag få besked av studera om jag har blivit antagen eller ej. hoppas på att få god respons imorgon alltså! så vi får hålla tummarna. idag läste jag lite av den ökända boken alkemisten. den var faktiskt bra! ska nog läsa ut den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback