ska sova strax hej då




Favoritgodis: marabou vinter mmmmmm

Coolaste stad du har besökt: santiago ;) 
Action eller skräck? action jag är en riktig pussy när det gäller skräck

vad vill du köpa nu: fjäderkrage som är slutsåld :(


Ville bli när du var liten: chef för typ vad som helst, ville bestämma ialf
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? mellanstadiet: mobbad, högstadiet:arg

Vad är du beroende av? vänner,fest,kaffe,cigaretter
Dagens tråkigaste händelse:  min lillebror åt upp min godis!!!
Dagens roligaste händelse: hm promenaden kanske
Dagens humör: helt okej

Vad gillar du mest med dig själv? tycker att jag är ganska allmänbildad
Vad gillar du minst? min temperament, blir lätt arg

Vad är det roligaste du vet? konserter, vänner,fest, kärlek

Hemlig hobby? heheheh min modeblogg
Vad ångrar du? finns en del grejer
Vad önskar du? harmoni och kärlek klyschigt men sant
Vad klarar du inte dig utan? umgänge,familjen,musik,pengar osv

Vad gör du helst en vardag? fika och shoppa höhöööö
Vad har du mest av i din garderob? tröjor
Drömjobb? projektledare inom kultur

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback