bikt


  • har varit olycklig kär i 4 år tror jag.
  • att bära udda strumpor är standard, är för lat för att hitta det rätta paret.
  • jag gillar inte djur så värst mycket men det betyder inte att jag är en ond människa.
  • när jag var yngre och var utomhus så inbillade jag mig att en bilist skulle stanna till och skjuta mig mitt på gatan.
  • har en tendens att träffa killar som är korkade fyllon, no more.
  • när jag gick i högstadiet så hade jag en ganska snedvriden framtidsvision.efter studenten skulle jag plugga i stockholm och bo tillsammans med en fin kille och allt skulle vara frid o fröjd. haha.
  • jag har lyssnat på musik och kedjerökt sen urminnes tider. jag förstår att dave grohl har sitt egna lilla rum där han får lyssna på musik och kedjeröka i lugn och ro, vilken lyx.
  • jag vägrar att vara husmor mest som en rebellisk akt mot kvinnliga stereotyper, men erkänner själv att min vägran är töntigt och är en patetisk försök att följa mina feministiska principer.
  • gillar inte hemmafruar och desperat housewifes, nä usch.
skulle kunna bikta mig mer men det vågar jag inte.nu har jag varit en bra katolik och fullföjt mina religiösa plikter.



en äcklig fluga surar i mitt rum. kommer inte kunna sova i mitt rum i natt.orkar inte heller smälla till den fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback