oye mi canto

Vilken svordom använder du mest? fan,fitta,helvete
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? just nu kl 12
Var köper du dina matvaror ifrån? ica väst eller ica maxi
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa till new york
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nope
När var senast någon stötte på dig? eeeeeh för en månad sen kanske?
Vad åt du till middag senast? completos!
Kan du vissla? si si
Pratar du några andra språk? spanska och engelska
Vad har du för väder? piss
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? samhällskunskap,historia och musik
Vilken är din favorit drink? sällan jag dricker drinkar men rosa pantern är mums
Gillar du din boendesituation? nej jag bor med min syster i en liten studentrum
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 7-8 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? haha nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Tycker du om att krama folk? yes jag gillar att kramas ^^
Äger du en digitalkamera? nej lånar min pappas då och då
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? america ferrera
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nja det beror på
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej inte nu för tiden
Är du mörkrädd? ne inte så värst
Tre saker du alltid har med dig? mobilen, cigaretter och läppstift
Vem snackade du med senast: min pappa
Varm favoritdricka: kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: rödvin och gin&tonic på burk
När gjorde du senast något riktigt dumt: ehm igår haha
Saknar du någon just nu: neee
Vad ska man göra för att få dig irriterad: säger något riktigt korkat, lögner ääh finns mkt
Någon jag stör mig på: din mamma
Intressen: musik,mode,konst och politik
senaste person du kramade: jörgen faktiskt
Senaste person du ringde: min mamma
Senaste person som ringde dig:pappa
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: ja det tror jag nog, max två
Attraheras du av män med skägg: nej det är fult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback