imorgon


kan inte sova och jag tar tåget kl 12.50 men jag klarar mig nog. har fortfarande inte packat! det är så claudia style att packa i sista minuten.måste fundera på vad jag ska dricka men det blir förmodlingen rödvin igen. är inte så förtjust i likör och vodka är för starkt!

vill bara gratulera jenny som fyller 20 år! vi börjar hamna i den där vuxen skaran som alla pratar om, läskigt.

krogen som vi ska gå på är den populäraste i örebro och det säger inte mycket haha. det ska tydlingen va schlager tema på övre våning, haha! fan. dansar hellre till akon o jävla sean paul än till schlager men det ska bli göttmos och träffa tjejerna igen. lär bli många party bilder så håll utkik hehe.

god natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, no pics, typ första gången det händer :P

Postat av: claudia

haha vi var för trötta för bilder :(

2010-03-07 @ 18:48:10
URL: http://fimpen.blogg.se/
Postat av: Jenny

för trötta för bilder, typ också först gången, haha!

2010-03-07 @ 19:27:56
URL: http://yeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback