flogsta hus 1

äntligen ska jag få sova som en riktig människa med madrass och allt. passade på att köpa en matta oxå så nu har jag bara 3 lax att leva på den här månaden. vill så gärna spara till en resa men får se om mina ekonomiska beräkningar verkligen klarar av det.
hepp nu har vi en till uppdrag i uni. välj en konflikt skriv om det och presentera den för klassen. det sist nämnde är värst. ogillar starkt att stå där och hålla en presentation. men det är om några veckor så ingen idé att börja klaga på det nu. det enda jag vill klaga på nu är att jag är ensam i mitt studentrum och på torsdag ska jag oxå vara ensam. vad ska jag göra med all tid. ska jag stå i köket o vänta på nån fellow korridors kamrat att prata med? eller ska jag bara gå fram till den fina killen i korridoren och säga "U WANNA FUCK MY PUNANI?" desperata försök från en ensam tjej :( haha loser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback