full part 1

grymt bra kväll på raw. uppskattar grillningen även fast den var väldigt krånlig :P  kom igen hur lång tid kan det ta attt fixa en grill? hahha...kvällen var nice, folk var jätte snälla o en hel del intressanta konversationer dök upp under kvällen. hade nästan glömt hur bra raw är.jag buggade med en brud och raggare, raggare var en dum mansgris så det var inte så nice, raggare is a bunch of motherfuckers! sen såg jag jocke karlsson sångaren i pluton svea kuligt men i dont give a fuck han kan stå där o leka tuff men alla i rummet vet han är bara white trash.

var nära på att slå en dude på käften. han kom fram o tog min cigarett o bara släckte den, hur jävla nice är det? att bara stå där utan att provocera och bli behandlat på det sättet, fuck u. puss alla snälla krogfolk ni som är dryga o cp kan dö.


just nu sitter jag och äter fyllekäk och myser


note to self: måste börja träna regelbundet.

jag är medveten att jag skriver riktigt bajsigt men har druckit upp en hel vinare plus cider o  öl så bajs


god natt


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback