im bored ought of my fucking mind

egentligen borde jag inte klaga har faktiskt ingen större lust att gå ut genom dörren heller. i brist på fantasi tog jag en massa poserbilder sen insåg jag "ser jag verkligen ut sådär, bläää" jag skulle inte knulla min face.

fick ett rolig sms från jenny och tydligen så är vi bjudna på fest ute i västermo, västermooo? ute på landet bland alla ep traktors. är lite smått läskigt att åka dit faktiskt, risken finns att jag stöter på mitt ex blob. jag vet inte heller hur vi ska ta oss hem. det är många frågetecken men jag vill gärna gå ut den här helgen, har en oöppnad vinflaska så jag är redo för vad som helst!

farsan har redan trollat fram plakatet




puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

cute bild! fan, får ta och beställa min snart! och ge min farsa något att göra...

Postat av: claudia

tack :) ja du får börja tjata

2009-04-09 @ 18:02:39
URL: http://fimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback