alien she

jag har blivit sjuk igen! jag snorar konstant och har tappat min smaksinne precis lagom till påsklovet.

hittade till slut  min studentklänningt, en heltäckande benvit siden liknande klänning  som inte visar allt för mkt klyfta, precis som jag vill ha det. dock måste jag gå ner 5 kilo för att den sitter lite tajt vid höften o röv delen. aftonklänningar har aldrig varit min grej, svårt att hitta en klänning som inte är allt för fjollig eller vulgär.


He said he wanted to
Just touch you
 He said he wanted to
 Just touch you
Star bellied boy
 Different from the rest
Your sooo different from the rest
Prove your different form the rest
Your no fuckin different from the rest
(I only wanted to believe we are all free)

-bikini kill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback