vulgär till the day i die

ibland känner jag att jag är för vulgär för mitt eget bästa. jag sa kuk två gånger under en konversation. snubben bara tittade på mig i ren förvirring. jag borde kanske dämpa mig lite? speciellt mot okänt folk. men samtidigt avskyr jag duktiga o pryda tjejer. jag spyr av förakt. mesta del lill gamla tjejer som är si så där 27 år och tycker att hemmet o mysiga hemmakvällar är det bästa som finns. samt brudar som tycker att man borde vara glad att man har man och barn (det finns såna tro mig ) de är nästan liiiite korkade o jävligt tråkiga..jag överdriver säkert men jag vill verkligen inte bli lill gammal.nån form av raseri formas i mig o jag vill bara revoltera och förakta såna människor.

jag kände mig lite småfet och ful ikväll.saknade mitt ex eftersom det var 50 tals kväll vi brukade alltid dansa bugg tillsammans :( i miss those days ;(

fina minnen <3

Elvis Presley Jailhouse Rock 1957









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback