full onykter you name it baby

eftersom vår bästa vän gick natur så har vi varit på ett flertal natur fester. den här gången blev  vi utslängda för att vi råka spilla vin på bordet.vem fan gör inte det på fyllan? alla era natur fördomar är sanna! det är riktigt pryda jävla snobbar som är så jävla fina kanten. de försvarade inte ens min vän trots att de har varit vänner i över tre år. jah tycker att att dem är fittor och det är sista gången jag festar med dem, jävla svenne snobbar usch det värsta jag vet är folk som är så fina i kanten.

en jävla fågel viskade i mitt öra och sa CLAUDIA DU MÅSTE BÖRJA RÖRA PÅ FLÄSKET. jag hatar att träna. jag önskar att attt jag var smal och kunde äta all god mat i världen. det är riktigt tråkigt. jag föredrar att svettas i en jävla hardcore spelning. där en riktig moshpit äger rum inte nån jävla friskis och svettis kärriing med hårig pussy som  talar om för mig vad jag ska göra.

just nu har jag bara haft en jävla craving för gbg mannen, åh vad snygg och bra du är!!! vi kan verkligen snacka om ALLT din snygga jävel <3 <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback