jag har förändrats

mitt intresse för politik har svalnat ganska rejält. va fan har hänt liksom. jag skyller på allt möjligt. min skoltrötthet som jag led av sista året i gymnasiet,kärlekstrassel och min fåfänga som har växt med åren. jag har även blivit öppnare till ny musik. jag uppskattar t ex blink 182 och HIM, detta skulle jag aldrig ha gjort för tre år sedan.antingen så har jag blivit öppnare mot ny musik eller så har mina musiklökar försämrats.efter att ha firat annas 19 årskalas så har åldersfrågan tagits upp i vår konversationer. inte mer än 20 , sen får det räcka. äh jag vet inte så fort jag ser folk som är 25+ och som inte har blivit lill gamla så ser jag inga problem med att åldras. vill bara inte bli en sån där dömmande-barnkär-hemmafru-en happy meal brud, då tar jag livet av mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback