jag och min syster

arabkille-ni borde inte vara ute så sent
min syster-vadå är det för att vi är blattar?
arabkille-aaa
min syster-men dom skiter i oss
arabkille-dom skiter inte i er
min syster-nej det är klart men dom litar på oss
min syster-hej då


det var som den där tjejen som blev nekad av en svensk kille för att killen var rädd att han skulle få problem om han strula med en invandrartjej. kom igen jävla rasister och jävla invandrare som försöker leka pappa.fattar ni inte att ni druknar i era egna fördomar.

innan denna idiotiska konversation så var vi på grillen.jag åt en 90 grams meny, hamburgare så klart och glufsa i mig en mängd hamburgare och kände mig mätt och belåten. det är fan dags att jag skärper mig med maten och det är fan dags att den där jävla araben inte leker pappa åt oss blattetjejer.

jag ska bli hur full som helst och jucka mot snygga boyz om jag vill.

"Jag är en kille som aldrig sett en invandrartjej naken. Hur ser dom ut? Hur är deras könshår? Är det mycket, lite, rakt, krulligt...? Brukar dom raka? Växer det ut tidigare än för svenska tjejer (som jag har hört att det gör)? Berätta!

Jag vet inte om det är så många kurdiska, iranska, irakiska, syrianska, sudanesiska eller somaliska eller andra tjejer som skriver här.

Men andra då? Svenska klasskompis-tjejer som ser dom i duschen. Hur ser dom ut? Och är dom så där "hålla handduken för" eller "inte duscha alls" som jag hört? Skvallra lite för oss!"

HAHAHHA

imorgon åker jag till gröna lund så jag kommer hem ganska sent. det ska bli hur kul som helst."



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback