jag är arg

jag hade ett jättebra inlägg men väldigt stötande och provokativ så jag tog bort den men dagens hat är

rika vita män som yttrar sig om kvinnofrågor,invandrare och hbt. alltså 90% av fallen så är det någon dumjävel som ska yttra sig och då blir jag så arg och frustrerad på deras okunnighet.de lever i nån form av drömvärld.

machokillar som tar en massa plats i klassrummet. högstadiet någon? även fast de kanske var 6 killar i ett klassrum så var det alltid dem som kacklade.könsrollerna är så tydliga att jag kräks.

tjejer som är allmänt fjolliga gentemot den motsatta könet bara för att killen ska tycka att dem är söta hihi.

min ovilja att skriva rätt.har alltid varit dålig på att artikulera mig själv i skrift så det är därför jag föredrar att diskutera. kanske en nackdel när man äger en blogg? 

folk som är anti feminister.. feminism är någon form av terapi för mig så jag kan bli överdrivet arg ibland.

kommer inte på mer men det finns säkert mer skit jag blir irriterad på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback