2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? aa en hel del
2. Höll du några av dina nyårslöften? haha nej det tror jag inte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nope
4. Dog någon som stod dig nära? nej ingen som tur är.
5. Vilka länder besökte du? london, england
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? vill att det ska gå bra i skola! mer kärlek, vara positiv!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? när jag tog studenten woho!!! london 24 november.
8. Vad var din största framgång 2009?haha tog studenten ialf.
9. Största misstaget? att jag var så äckligt skoltrött,var så deprimerad i slutet av trean.mitt förhållande kräks jag på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? hm jag har varit sjuk nångång
11. Bästa köpet? londonresan, way out west!!! mina dr martens :) 
12. Vad spenderade du mest pengar på? cigaretter,kläder och fika
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? vännerna såklart 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? haha infinity låten och pitbull samt fever ray 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare 
16. Vad önskar du att du gjort mer? lyssnat på mina känslor, pluggat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? grubbleri, gråtit mindre 
18. Blev du kär i år? hahaha ja det blev jag
19. Favoritprogram på TV? big bang theory och seinfeld
20. Bästa boken du läste i år? läste ut boken "hollywood" av bukowski
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? hm nä inget särskilt
22. Något du önskade dig men inte fick? me dont care!!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? hade en liten fest hemma hos mig.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jaaa!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? blus,leggings och kappor.
26. Vad fick dig att må bra? roliga kvällar med mina vänner :)
27. Vilken kändis var du mest sugen på? sångaren i kings of leon!!! ;)
28. Vem saknade du? säger jag inte ;)
29. De bästa nya människorna du träffade? ja en del folk, dem flesta är trevliga!
30. Planer för 2010?plugga i uppsala (är ganska skraj) vill resa utomlands, åka på festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback