boende

måste börja leta boende i uppsala. jag trodde inte jag skulle komma in med mina fjuttiga betyg men visst är det möjligt! vill gärna bo i flogsta eller i ett kollektiv.i värsta fall får jag bo i min syrras lilla studentrum.
tycker det är roligt att läsa annonserna får "tillsammans" vibbar haha.

Du ska:
vara tjej
gärna 23+ men inte över 30.
gärna filosofiskt, konstnärligt, eller småandligt lagd. Du kan även vara vänstersyndikalist, student eller inte, vegetarian (2 av 3 är veg), rolig och social.

Det är bra om du letar efter ett lite långvarigt boende och det är ett MÅSTE att du gillar barn.

Du ska inte vilja bo här bara för att det är billigt, utan för att du vill bo kollektivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback