december





idag kom det fram en rasist tant och började prata mig mig. hon var säkert 90 år gammal och hade fyra långa hårstrån i hakan. har alltid haft problem med gamla tanter DIE ALREADY.

tant-ta upp fimpen från marken
jag-va?! det tänker jag inte göra
tant- när jag var barn så var det olagligt att slänga fimpar på marken
jag-jaha men det är inte olagligt att fimpa. alla gör det.
tant- ja alla ni invandrare
jag-eeh alla gör det svenskarna också
tant-ja det är ni invandrare som har lärt oss.
jag-dra härifrån

hon hade riktigt mördarblick när hon höjde rösten åt mig. så jävla mycket hat i hennes ögon. ville bara skratta åt hela situationen. nästa gång tänker jag ringa mina kusiner va hahaha.

vi ses i dimman.

Kommentarer
Postat av: sis

VA?!?!?! vart fan sa hon det?!?! drog kärringen sen eller? jävla rasistkärring!

2009-12-02 @ 10:40:29
Postat av: claudia

när jag väntade på jenny på stan. haha nja jag gick därifrån...kärring var fan obehaglig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback