JAG SKA PLUGGA I UPPSALA UNIVERSITET

gick in på studera och där står det att jag är antagen.har jag blivit antagen till kulturentrepenör?????? på urval står det-antagen.


WTF wohoo antagen i uppsala universitet. tydlingen så har jag så dålig IQ att jag inte ens är hundra om jag är antagen. det här måste firas.

HAHA!

blir så glad av den här beskrivningen!

"Du som gått programmet kommer att kunna vara verksam som projektledare eller egenföretagare och arbeta mot privata företag och statliga, regionala och kommunala kulturinstitutioner och beroende på inriktning som producent, utställningsanordnare, kultursekreterare, kulturprofilerare, konsult, utredare, debattör, föreläsare, redaktör, marknadsförare, kulturskribent, kultursamordnare, reseledare eller kulturguide inom turism, design, film/foto, konst, media, mode, musik, måltid, scenkonst, marknadskommunikation, publik arkeologi, utställningsverksamhet och upplevelsebaserat lärande."

Kommentarer
Postat av: Stina

Ah, grattis!! Va kul, då får vi ta och ses! Uppsala kommer bli gryyyyymt <3<3

Postat av: claudia

ja det måste vi självklart göra! ja verkligen!! :D

2009-12-09 @ 18:54:44
URL: http://fimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback