analsex????? hahaha




sommaren 2009 var bäst!


äääh jag är så jävla uttråkad och klockan är bara halv tre hmmm what to do. idag var jag hos min knäppa tandläkare. han sjöng som vanligt och tog på sig en mössa där det stod med feta bokstäver "chilenare" när jag frågade om det skulle göra ont att få sprutan så sa han
"ja det kommer göra ont höhö bara skoja"

tänk om jag skulle ha riktigt fobi mot sprutor? han ska inte skämta om såna saker!
känner mig så reservarad när jag sitter där med öppen käft.det gick bra i alla fall inga hål yes!

efter tandläkartiden stack jag till röda korset en sväng. där hittade jag en jättefin kappa för 90 kr. den är väldigt lång och når mig ända ner till vaderna.

annars har det inte hänt så mycket. på kvällen var jag barnvakt som vanligt men den här gången får jag pengar.


gjorde en liten playlist ikväll! enjoy
här

god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback