gnällspik and proud of it 4-ever dramaqueen


varför stannade jag hemma, har redan druckit min fjärde kopp kaffe. känner mig helt rastlös och smått irriterad. vad har den här dagen att erbjuda? ska nog dra och träna om det är enda vettiga aktiviteten jag gör idag.

tänkte sitta och titta på arbetsförnedringens hemsida! det börjar bli dags för vuxenlivet och sommaren närmar sig. ge mig ett jobb för fan.

har vart hemma hela dagen och jag har insett att jag ALDRIG ska bli hemmafru eller något liknanade. laga mat är aptråkigt, städa är trist, passa barn är jobbigt. jag är helt enkelt SÄMST och skulle aldrig vara en passande brud. jag skulle vara mannen i huset helt enkelt. "laga mat pojk!!" "diska!" "vill du ha din veckopeng?" så skulle jag säga till min make varje dag efter jobbet.

nu överdriver jag men jag ångrar som fan att jag stannade hemma bara. AHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback