din mamma luktar bensin

min vinflaska ligger närmast orörd.gick aldrig ut i lördags. hade varken lust eller ork samt så var jenny förkyld så det sket sig. ångrade mig senare vid tio tiden när jag insåg att tv o allt annat är så värdelöst så då kan man lika gärna vara ute o roa sig.tänker inte göra samma misstag, klart det ska supas!

jag ska köpa ett sånt träningskort igen. det här är nästan ett skämt, ska jag köpa ett till träningskort och sen aldrig gå? får kidnappa syster att följa med mig annars kommer jag aldrig ta tag i träningen.

känns som att hela veckan är fullspäckad med saker jag måste göra. läxor, ta hand om alex, umgås med vännerna,träffa emil och sedan klämma in träningen också. blaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback