nothing gets crossed out

den här låten har följt mig hela veckan. så bra och gay!


Erasure - Love to hate you




jag blivit mega beroende av bilddagboken därav lite bloggning. samt vädret har också vart ett hinder. har spenderar de flesta dagarna ute med vänner. du kan hitta mig på nått fik,krog eller vid nån park eller hemma med röven framför datorn. jag svettas konstant och brukar ha på mig min "fatsuit"  som passar utmärkt till sommaren när värmen är som pinigast.

nästa vecka på måndag åker vi med mauris bil til hultsfred. vi satte upp tältet idag i djurgårn och det tog endast 10 minuter att resa upp den lilla jäveln. måste fixa checklista med allt som måste lastas till hultsfred. tält, underkläder,kläder, bag in box, kondomer etc etc.

jag avundar alla mars volta och depeche fans som befinner sig i arvika. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaah bäst att ni ska till hultsfred! Måste ses :)

2009-06-30 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback