JÄVLA SYO

jag tror att jag vill döda min syo. efter ha gått till textilen så kände jag att jag var värdelös på att sy, försökte och försökte men känslan av att inte få tilräcklig med hjälp och stress så beslöt jag mig för att gå till syon. jag frågade henne om det var okej om jag avslutade textil kursen. javisst sa hon och jag fick skriva ett kontrakt med min namnteckning. sedan gick jag till min textil lärare och berättade att jag hade slutat textilen.

japp så gick det några månader och det visa sig att jag inte hade avslutat kursen. var tvungen och gå till jävla syo och frågaa va fan äre som händer,jag riskerar att få ett streck?!?!

 sen säger hon att hon inte kommer ihåg att jag hade skrivit på nå lapp. men vad i helvete det inte som att fantiserat ihop det här.värdelösa syon vill inte erkänna att hon har räknat fel på min poängplan för om jag får streck så kan jag inte gå ut gymnasiet med fullständiga poäng!! jag hade inte ens fått ta bort kursen från första början....det som gör mig mest förbanand är att hon inte erkänner att hon slarva bort lappen. tror hon att jag ljuger? tror hon att jag skulle sumpa en kurs sådär genom att få ett streck eller IG? jag har aldrig fått ett IG i slutbetyg varken i högstadiet eller i gymnasiet. TACK DIN JÄVLA FITTKÄRRING. jag förtjänar åtminstonde en ursäkt ><


har föresten stannat hemma idag orkar inte med skolan just nu när jag tusen andra uppgifter. har i alla fall skickat tre uppsatser idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback