kommande helg

i helgen ska jag iväg till stockholm med några polare. ska bli väldans kul eftersom vi ska dra till festivalen popdakar, gratis festival! såg att det har haft fina akter tidigare som parken och zeigest. är fortfarande väldigt ledsen över att zeigeist har lagt ner efter bara en skiva o ep!! jävligt synd att jag aldrig såg dem live, bland dem bästa electro gruppen ever.så nu får jag ta tillfällen i akt och dra på popdakar.

ska även försöka handla en studentklänning,det är dags nu att köpa den förbannade klänningen. känns i alla fall bra att helgen är fullproppad.

vill se
modernaire
MFMB
emmon
billie and the vision

ZEIGEIST ÄR KÄRLEK


Zeigeist - Humanitarianism









Kommentarer
Postat av: Jenny

jag har för mig att du inte gillar bille and the vision...

Postat av: claudia

neej det gör jag inte men dem e rätt kända o du gillar dem så jag ska se dem :P

2009-05-27 @ 23:59:35
URL: http://fimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback