arg


jag sover i tolv timmar och missar mitt tandläkartid. vem i helvete behöver sova i tolvtimmar. jag somnade runt ett tiden ändå vakna jag kl två. blir så jävla lack på mig själv, nu kommer jag få räkning på det :(

betala min räkning sent, så igår betalade jahg 250 kr, ser att idag fick jag en ny räkning för nästan 400 kr och jag måste betala inom 10 dagar. kukhelvete fitta...ibland blir jag så äcklad av pengar att jag vill spy på allt som har med konsumtion att göra och spy på folk som tycker att pengar  är det viktigaste i livet, ni kan döööööö. känner mig misslyckad och fattig.


jag vill ta sönder saker. jag vill sparka på politiker. vill krossa nyllet på en kapitalist.

Kommentarer
Postat av: daniel

ja det suger att få påminnelse så där.blir rätt sur på sig själv.. Hm passa på att skriva en riktigt arg text nu.. ;) och glöm inte att ringa i dag!

2009-11-13 @ 12:02:08
Postat av: claudia

jaaa som fan >< haha försökte ringa men telefonen är sönder. men har skrivit ett argt brev ialf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback