hobbyn

ikväll försökte jag sy men sytråden trassla tills sig jämt. jag vet inte om det är maskinens fel eller om det är jag som inte kan trä in tråden rätt.satt där ett bra tag sen gav jag upp. har aldrig varit praktisk lagd. min sylärare trodde jag var hörselskadad eftersom jag frågade henne jämt under lektionen. jag kan tycka att rita är jättekul men sen efter en timme så tappar jag intresset. det enda jag kan fokusera på är musik. jag kan sitta i timmar och lyssna igenom flera album.
nu är jag så jäkla rastlös ge mig en hobby.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Virka! det gjorde jag förrut,det var en nät tröja till slut.Testa :)

2009-11-15 @ 22:23:19
Postat av: claudia

ja jag kan ju virka! får se om jag fortfarande kommer ihåg...snyggt med nättröja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback